Prom 2004 – Jhon Jairo Viafara Gonzales
 
 
Afiliación: Universidad Pedagógica Y Tecnológica De Colombia
 
Grupo de Investigación: RETELE
 
Tesis: STUDENT TEACHERS DEVELOPMENT PEDAGOGICAL KNOWLEDGE THROUGH REFLECTION 
 
Director Tesis: Melba Libia Cardenas
 
Prom 2004 – Claudia Marcela Chapetón Castro

CvLac  

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: Grupo de Investigación en Hipermedia, Evaluación y Aprendizaje del Inglés

Tesis: FOSTERING RESILIENCY: A WAY O SHARE LITERATE VOICES BEYOND  THE CLASSROOM BOUNDS

Director Tesis: Dra. Amparo Clavijo

Prom 2004 – Sandra Patricia Lastra Ramirez
 
 
Afiliación: Universidad del Tolima
 
Grupo de Investigación: Didáctica de las Lenguas
 
Tesis: AN UNDERTANDING OF THE CONCEPT AND CONDITIONS OF BILINGUALISM A CASE STUDY IN AN EFL SETTING 
 
Director Tesis: Clelia Pineda Baez
 
Prom 2004 – Sandra Patricia Torres Diaz 
 
 
Afiliación: Universidad Libre De Colombia
 
 
Tesis: SELF - ASSESSMENT AS A WAY TO PROMOTE CRITICAL THINKING IN SIXTH GRADERS
 
Director Tesis: Melba Libia Cardenas
 
Prom 2004 –  Mireya Esther Castañeda Usaquén
 

Afiliación: Universidad Nacional De Colombia

 
Tesis: EXPLORING STUDENTS INTERCULTURAL AWARENESS THROUGH INTERACTION WITH CULTURE - BASED MATERIALS 
 
Director Tesis: Esperanza Vera
 
Prom 2004 – Bertha  Ramos Holguin 
 
 
Afiliación: Universidad Pedagógica Y Tecnológica De Colombia
 
 
Tesis: POWER RELATIONS IN THE EFL CLASSROOM THROUGH ORAL INTERACTION
 
Director Tesis: Alvaro Quintero Polo
 
Prom 2004 – Ivan Enrique Aguirre Sanchez 
 
 
Afiliación: Universidad El Bosque
 
Grupo de Investigación: Educación e Investigación UNBOSQUE
 
Tesis: EXPLORING THE CRITICAL THINKING SKILLS OF ANALYSIS AND EVOLUTION 9TH GRADERS TROUGH THE USE OF THE SOCRATIC METHOD AND AUTHENTIC MATERIALS
 
Director Tesis: Clelia Pineda Baez
 
Prom 2004 – Judith Ariza Ariza
 
 
Afiliación: Universidad Pedagógica Y Tecnológica De Colombia
 
Grupo de Investigación: RETELE
 
Tesis: EFL UNDERGRADUATE STUDENTS UNDERSTADINGS OF AUTONOMY AND THEIR REFLECTION IN THEIR LEARNING PROCESS: PUZZLING OUT A PATH TO LEARNING BEYOND THE EFL CLASSROOM 
 
Director Tesis: Melba Libia Cardenas 
 
Prom 2004 – Antonio José Murillo Murgueítio 
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: profesor de ESL en Virgina, USA
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: AFROCOLOMBIAN STUDENTS, LANGUAGE AND THE CONSTRUCTION OF IDENTITY: A CASE STUDY 
 
Director Tesis: Dra. Amparo Clavijo  
 
Prom 2004 – Marcela Alfonso Caro 
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: Ediciones SM S.A. 
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: COLLABORATIVE WORK, A CHANCE FOR ENGLISH AND SCIENCE TEACHER TO SHARE THEIR UNDERSTANDING OF THEIR TEACHING PRACTICES
 
Director Tesis: Clelia Pineda Baez
 
Prom 2004 – Carlos Alberto Camargo Franco  
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: (No disponible)
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: EFL TEACHERS LEARNING TO TEACH: VOICES FROM THEIR EXPERENCES
 
Director Tesis: Dra. Amparo Clavijo  
 
Prom 2004 –  Wilder Nieto  
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: Universidad Libre de Colombia
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: PLANNING SCRIPTS FOR A CLOSED CIRCUIT TV. MAGAZINE IN ENGLISH: CONSTRUCTING MEANING IN SMALL COLLABORATIVE WRITING GROUPS.
 
Director Tesis: Alvaro Quintero Polo
 
Prom 2004 –  Jairo Agustin  Lopez Forero 
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: Universidad Piloto de Colombia
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: WORKING WITH THE DISCOVERIES MULTIMEDIA LEARING SOFWARE TO PROMOTE INTERACCION IN EFL
 
Director Tesis: Claudia Torres Jaramillo
 
Prom 2004 –  Nidia Ines Niño Acosta
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: (No disponible)
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: THE ROLE OF CRITICAL THINKING IN THE DEVELOPMENT OF THEMATIC UNITS IN AN EFL CONTEXT 
 
Director Tesis: Clelia Pineda Baez
 
Prom 2004 – Adriana Galvis Guzman
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: (No disponible)
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: A COLLABORATIVE WRITING WORKSHOP; DEVELOPING CHILDREN'S WRITING IN AN EFL CONTEXT 
 
Director Tesis: Claudia Torres Jaramillo
 
Prom 2004 –  Mauricio  Ochoa  Alba 
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: (No disponible)
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: MEANING NEGOTATION IN EFL PROJECT WORK: HOW STUDENTS EXPREX THEMSELVES AND INTERACT WITH OTHERS
 
Director Tesis: Alvaro Quintero Polo 
 
Prom 2004 – Elkin Gustavo Moreno Zarate
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: Institución Educativa Marco Fidel Suárez
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: THE INQUIRY BASED CURRICULUM: A CROSS. CURRICULAR ALTERNATIVE FOR A PUBLIC HIGH SCHOOL 
 
Director Tesis: Dra. Amparo Clavijo
 
Prom 2004 – Mauricio  Ussa Alvarez
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: (No disponible) 
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: ROLE PLAYING SIMULATION IN ENGLISH LEARING 
 
Director Tesis: Miguel Garcia
 
Prom 2004 – Catalina Molina Ramirez 
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: (No disponible)
 
Grupo de Investigación: (No disponible) 
 
Tesis: HYPERTEXTS FOR TEACHING EFL DESIGNED BY PRE-SCHOOL PRE-SERVICE TEACHERS
 
Director Tesis: Claudia Torres Jaramillo
 
Prom 2004 – Victor Raul  Rodriguez Algarra
 
CvLac  (No disponible)
 
Afiliación: Universidad de la Amazonia 
 
Grupo de Investigación: (No disponible)
 
Tesis: ACADEMIC WRITING FOR PROSPECTIVE ENGLISH TEACHERS AT UNIVERSIDAD DE LA AMAZONIA
 
Director Tesis: Clelia Pineda